HTML

Saját verseim

Ebben a blogban saját verseim szeretném publikálni, örülnék, ha elolvasnátok, és kommentálnátok őket. Mindenki véleményére kíváncsi vagyok.

Friss topikok

  • versiro: Koszi szepen! (2017.07.27. 11:05) Azelőtt
  • Littlewood: "A taposó malom ahol napjaim eltapsolom" - ez nagyon tetszett! (2013.11.08. 11:52) Buszon
  • Versember: Nincsenek felesleges szavak a verseidben ez nagyon tetszik. (2012.09.13. 08:55) Nem várom
  • versiro: Bezavartam magam? :) Köszi a videót, szépek a fények, csak nem tudom mért gyorsítják fel az összes... (2012.02.09. 21:54) A lélek gyötrelme
  • versiro: nem kis hanem Ki :) Sorry for the typo. (2011.11.18. 19:56) Vándorút

Linkblog

Nővérke

2009.10.26. 20:30 versiro

Te voltál az idősebb hang fülemben
Vízesés melyben zuhatagként hullottam
Gyertyafényként sötét lelkemben
A pusztaságban fénylettél utamban

Jókedvű hajnal voltál rózsaszínű felhőben
Égi mezőn bárányait terelgető szellőben
Kezem fogtad és vittél hazafelé
Szőke tisztás sűrű és zöld erdőben
Tiszta forrás, szavad ittam, lelkedben bíztam én

Nővérke voltál, napsugár, rosszkedvem gyilkosa
Botladozó lépteimben könnyű álmok vánkosa
Rád néztem és szeretni tanultam
Ha rám nézett kristály hegyvidékek mosolya
Míg a Földgolyóval elgurultam

És gyermekkoromból férfiúvá nőttem én
És emlékeim elfakultan fotóalbumokban hordozom
Nővéremmel egyre ritkulóbban találkozom
- Mégis nem múlunk el szürkeségben nyomtalan -
Már itt élsz mindig friss reményként szívem közepén
Bölcs hangként fülemben, míg barátaim szeretetre oktatom.

 

3 komment

Címkék: boldog nővérem születésnapot

A bejegyzés trackback címe:

https://versblog.blog.hu/api/trackback/id/tr311477242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

forgoszelkate 2010.08.08. 18:12:08

Libabőrös lettem tőle, és mintha közben kitágult volna a szívem!

versiro 2010.08.08. 22:11:40

Hehe,remélem maradandó károsodást nem okozok, ez már orvosi esetnek hallatszik;)

forgoszelkate 2010.08.09. 12:28:24

Orvosi eset vagyok amúgy is, csak a tüneteim fokozódnak a blogodon. büszkén viselem ezt a "károsodást" :D :D :D
süti beállítások módosítása