HTML

Saját verseim

Ebben a blogban saját verseim szeretném publikálni, örülnék, ha elolvasnátok, és kommentálnátok őket. Mindenki véleményére kíváncsi vagyok.

Friss topikok

  • versiro: Koszi szepen! (2017.07.27. 11:05) Azelőtt
  • Littlewood: "A taposó malom ahol napjaim eltapsolom" - ez nagyon tetszett! (2013.11.08. 11:52) Buszon
  • Versember: Nincsenek felesleges szavak a verseidben ez nagyon tetszik. (2012.09.13. 08:55) Nem várom
  • versiro: Bezavartam magam? :) Köszi a videót, szépek a fények, csak nem tudom mért gyorsítják fel az összes... (2012.02.09. 21:54) A lélek gyötrelme
  • versiro: nem kis hanem Ki :) Sorry for the typo. (2011.11.18. 19:56) Vándorút

Linkblog

Azelőtt

2016.02.27. 10:57 versiro

Hova tűntek a korai gyermekévek?
Közvetlenül a bölcsöde után?
Egykor incselkedtem lefekvés helyett
Teleszájjal mosolyogva lázadón
A messzi réten most milyen csata vár?

Az árnyak táncoltak a tábortűz körül
Egyszer egy héten kakaós kalács volt a reggeli,
igen, a rádiók elemmel szóltak a víz alól
És ébren voltam estétől reggelig

A tejbegrízben kakaó örvények forogtak
A soskában vad hullámok fodrozódtak
A finom főzelék émelyitően kavargott belül,
Míg délben minden pokrócok alatt terül

 A fű még zöld, az ég még kék,
De régebben zöldebb is és kékebb volt
A nap sárgábban ragyogott
Amikor autókat kerestem a fotel alatt?
A szőnyeg virága társasjáték tábla volt.
A búzatábla aranylóan előttem meghajolt

Belenéztem távcsövembe, messzire akartam látni.
Az univerzum szélén egy porfelhő kezdett szállni
A gyomrom a spirálkarokban liftezett
Sűrűsödött, összeomlott, csillaggá kezdett válni
Aztán sok ezer év alatt fénye hazaérkezett

 Hova szálltak el a régen látott napsugarak?
A régen érzett szellő ma merre fúj?
Összementek a kiságyak, és a kicsiny házikók
A sok kis érzés változatlan,
Mégis sokminden átalakul körülöttem változón

 Emlékszek még, hogy susogtak a fűzfa levelei s ágai
Hogy susogott a csalfa nádas, csobogott a halastó
Hogy tudnak fájni egy elmúlt élet vágyai?
Emlékezni mégis miért ilyen nagyon jó?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://versblog.blog.hu/api/trackback/id/tr18423186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kleiner 2017.07.19. 10:32:48

Szia,jó ez a vers.Emlékek a gyermekkorról,ami nekem is oly távoli,de sokat eszembe jut és hiányzik.
süti beállítások módosítása