HTML

Saját verseim

Ebben a blogban saját verseim szeretném publikálni, örülnék, ha elolvasnátok, és kommentálnátok őket. Mindenki véleményére kíváncsi vagyok.

Friss topikok

  • versiro: Koszi szepen! (2017.07.27. 11:05) Azelőtt
  • Littlewood: "A taposó malom ahol napjaim eltapsolom" - ez nagyon tetszett! (2013.11.08. 11:52) Buszon
  • Versember: Nincsenek felesleges szavak a verseidben ez nagyon tetszik. (2012.09.13. 08:55) Nem várom
  • versiro: Bezavartam magam? :) Köszi a videót, szépek a fények, csak nem tudom mért gyorsítják fel az összes... (2012.02.09. 21:54) A lélek gyötrelme
  • versiro: nem kis hanem Ki :) Sorry for the typo. (2011.11.18. 19:56) Vándorút

Linkblog

A lélek gyötrelme

2012.02.04. 13:58 versiro

Összecsuklik, térdepel
A tengerpart, a szürke fák
Lángtengeren süllyed el
A hűvös hangú óceán

Füstölgő parázs vagyok és fájdalom
Álmaimban látom, ahogy a világ elmerül
Alábukik az égből, viaszteste felhevül
A nap hevében olvadó szárnyaim igazgatom

Nem érdemlem meg a bársony életet
Mely körül öleli lyukadt páncélomat
Harcomat harcolom marcona vidékek
Rézmetszetre karcolt ormain
Üszök vagyok a fonnyadó képzelet
Aurora Borealis romjain

Eltűnnek a házikók, a hinták, a napsugár
Bűnös szívünk félrever, a sorminta megszakad
Föld mélyében tűnik el arany selyem víz szavad
Elnyeli a mély kohó, tűzben izzó lomha ár

A létezés változó frekvencián remeg
Kisiklott vonat mely falakba ütközött
És csillagfényes cián tekinteted
Üresedve lavíroz a jéghegyek között.
 

5 komment

Címkék: hiábavaló

A bejegyzés trackback címe:

https://versblog.blog.hu/api/trackback/id/tr294065472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabóada 2012.02.07. 14:41:28

www.youtube.com/watch?v=-FdpzABkd7A&list=PLBAE0C882BF6468A5&index=12&feature=plpp_video auróra boreális. A versed még nem emésztettem meg, majd ha kész vagyok felböfögöm ide a válaszom. :p :Đ (jaj, de gusztustalanul beszélek!) ezer bocs, és két kismacska :Đ

szabóada 2012.02.07. 14:43:54

jaj, youtube fiókommal raktam fel linket. töröld már ki légyszi.

szabóada 2012.02.07. 21:21:12

nagyon hülye vagyok. kívülről nem is jön be a csatornám. szal. nem kell kitörölni :)

szabóada 2012.02.07. 21:23:06

a vers amúgy igazi bagópetis, csak a rímekkel nem vagyok kibékülve. látszik, hogy bezavartad magad a rímkereséssel. de igazán örülök, hogy újra tollat ragadtál. :)

versiro 2012.02.09. 21:54:02

Bezavartam magam? :)
Köszi a videót, szépek a fények, csak nem tudom mért gyorsítják fel az összes ilyen videót.
süti beállítások módosítása