HTML

Saját verseim

Ebben a blogban saját verseim szeretném publikálni, örülnék, ha elolvasnátok, és kommentálnátok őket. Mindenki véleményére kíváncsi vagyok.

Friss topikok

  • versiro: Koszi szepen! (2017.07.27. 11:05) Azelőtt
  • Littlewood: "A taposó malom ahol napjaim eltapsolom" - ez nagyon tetszett! (2013.11.08. 11:52) Buszon
  • Versember: Nincsenek felesleges szavak a verseidben ez nagyon tetszik. (2012.09.13. 08:55) Nem várom
  • versiro: Bezavartam magam? :) Köszi a videót, szépek a fények, csak nem tudom mért gyorsítják fel az összes... (2012.02.09. 21:54) A lélek gyötrelme
  • versiro: nem kis hanem Ki :) Sorry for the typo. (2011.11.18. 19:56) Vándorút

Linkblog

Vándorút

2011.11.10. 21:34 versiro

Az Ősz intően utolsó sugarait
Könny-prizmáimban horgolom
Kavargó leveleid, apró ujjlenyomataid
Csalfa szívemben hordozom.
Nincsen már otthonom.

Koldusa voltam mindennek ami szép
Nincsen benned érdemem, Nélküled Üres vagyok
Mégis kedvelted az életem, pedig hamu és por vagyok
Üldözött voltam és elhagyott. Okkal.
De Te meggyújtottad szívem hűlt helyét
Felgyújtottad magányos utam rámtapadt jegét
Arcod ma is rám ragyog. Beragyogod éjjelem elmúló egét.

És én remegve és ámulattal bámulok.
Arcodra ha csak rá mernék és tudnék nézni.
Nem akarnék soha többet félni.
Nem zavarna a távolság, ha átváltozok.

Megmentetted fanyar ízű sorsomat
Elűzted lelkemről a sötét felleget
feláldozva közben értem önmagad
Mindent Aki vagy. Mindent Akivé leszek.
Hogyan köszönhetném meg neked?
Elbuknak előtted a szép szavak
Csak por és szélfútta salak

Ennem adtál mikor éhes voltam
Innom adtál, mikor megszomjaztam
Ruháztál, befogadtál, látogattál, szerelemmel szerettél
Mielőtt még én szerettelek
De túl messze visz, a horizonton túl utam
És bukdácsoló szavaim nem tudják megköszönni neked.

Hagy szeresselek, itt, most, még egy napot.
Házadban hadd éljek, amerre járok, légy velem
Amerre mész, hadd kövesselek,  te légy holnapom
Dicsőség, dicsőség neked Istenem
Az egyetlen név, Jézus, légy az ajkamon

Ragyogj fel csaló szívemben,
Éjszakátlan, Egyetlen, Örök Fénysugár,
És én majd meghalok, mégis tudom mi vár
Ments meg addig minden egyes napon
Akaratodnak, tudom meg kell lennie
A világnak, az időnek még el kell telnie

Őszinte fényedet szívemnek fel kell falnia
De ha csak arcodat látnám
Odafenn, az égen
Hiába, mégis, szétesnek a szavak
Odalenn a kútmélyben

Egy pillanatnak sem lenne szabad így megmarnia
Áldott vagy, Aki eljössz majd az Úr nevében
Aki vársz rám, szóval tartasz, hogy ne őrüljek meg,
Beszélsz hozzám, míg a Földnek és Égnek el kell múlnia
(Köszönöm Neked.)
 

6 komment

Címkék: köszönöm hazafelé

A bejegyzés trackback címe:

https://versblog.blog.hu/api/trackback/id/tr363369443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

black.angel28 2011.11.13. 13:40:10

Szeretem. Őt is, Téged is, a versed is.

szabóada 2011.11.18. 14:04:09

Hát a tartalom jó, de nagyon prózaira sikerült. A másik a Foltok az jobban tetszik. :))

szabóada 2011.11.18. 14:05:34

még az első versszak ami nekem igazi vers. :)

szabóada 2011.11.18. 14:17:16

az utolsó két sor viszont annyira mélyen érint. valószínűleg megőrülnék, ha nem beszélne hozzám Ő.

versiro 2011.11.18. 19:55:13

Hát az egész onnan indult, hogy még a Jesus Culture koncerten intéztek hozzánk egy felhívást az egyik Dávid zsoltár alapján, sajnos már nem emlékszem melyik volt az, hogy mind írjuk meg a saját himnuszunkat Jézusnak.
Ezt próbáltam ebben a versben megfogalmazni, de így sokkal inkább az egyszerű himnusz, mint a művészi vers domborodott ki. Azt próbáltam megírni, hogy személyemnek kis is Ő.
Aztán az utolsó pillanatban még átírtam a nagyon egyszerű 4 soros kis versszakokat bonyolultabb, líraibb formátumba, de így sem lett olyan, mint egy eleve versnek írt vers:)
De ez csak egy a sok próbálkozásból, remélem nem is az utolsó. Egy nap talán majd megírom a tökéletes verset is Jézusnak:)

versiro 2011.11.18. 19:56:16

nem kis hanem Ki :)
Sorry for the typo.
süti beállítások módosítása