HTML

Saját verseim

Ebben a blogban saját verseim szeretném publikálni, örülnék, ha elolvasnátok, és kommentálnátok őket. Mindenki véleményére kíváncsi vagyok.

Friss topikok

  • versiro: Koszi szepen! (2017.07.27. 11:05) Azelőtt
  • Littlewood: "A taposó malom ahol napjaim eltapsolom" - ez nagyon tetszett! (2013.11.08. 11:52) Buszon
  • Versember: Nincsenek felesleges szavak a verseidben ez nagyon tetszik. (2012.09.13. 08:55) Nem várom
  • versiro: Bezavartam magam? :) Köszi a videót, szépek a fények, csak nem tudom mért gyorsítják fel az összes... (2012.02.09. 21:54) A lélek gyötrelme
  • versiro: nem kis hanem Ki :) Sorry for the typo. (2011.11.18. 19:56) Vándorút

Linkblog

Sohasem

2008.12.17. 19:01 versiro

Megsárgult filmszalag
Szemcsés és hangtalan
Ahogy a katona szalad
A félelem ahogy rohan

Mintha igaz se lett volna
És minden csak most kezdődne el
Minden hír csak rólam szólna
Pont itt és pont velem

A világot könyvekből ismerem
Tükörképemen keresztül látom
Hogy rám hasonlít azt hiszem
Az én világom csak egy álom

Kint örök tél van
farkasoknak birodalma
Eltévedtem én naívan
Az elveszettek irodalma

A súlytalan szavak hírnöke
Akire senki sem figyel
Érzem, hogy a baj közel
És hívásomra senki sem felel

Lassacskán én is sárgulok
Félelmeim értetlenül kopnak el
A múlt ködébe olvadok
A percek ahogy fogynak el

Fel kell valamit robbantanom
Csak ez a nagy hatalom
Ha mindenki úgy hal ahogy akarom
Ha kezemben széthull az atom

Miért akarjátok, hogy sárga filmkocka legyek?
Miért kell, hogy nyomtalan elfeledjenek?
Miért nincs ír a fájdalmak sebére?
Soha nem lehetek büszke e névre?
Sohasem segítetek?
Nem számíthatok már a szerencsére?
 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://versblog.blog.hu/api/trackback/id/tr32828526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

forgoszelkate 2010.09.02. 09:37:42

Míg verseket írsz, élsz.S akinek a verseit olvassák, feltámad minden alkalommal. Az olvasó szívébe belecsorognak lélek-csordulásaid, és akkor egy pillanatban találkozik a te múltad az ő jelenével, és így a te múltad az ő jelenével összekötve, film-kockáid soha be nem sárgulnak.Valahol máshol életre kelnek. pl. az én lelkemben is :) csak írj! csak legyen hangja a lelkednek, és szóljon! Van aki hallja. :)

versiro 2010.09.06. 20:54:22

Én sose halok meg:)

forgoszelkate 2010.09.07. 17:40:51

Így van! Isten kegyelméből örökké élsz, de azért még élhetsz bennünk is :)és az utókornak is jól fognak majd jönni a verseid. Úgy látom, te másra használnád az atom széthullását :/, szar egy hangulat lehetett, már bocsánat a kifejezésért.:)

versiro 2010.09.07. 23:18:54

Ja, elég rossz időszak volt ez, nem nagyon működött, amit akkoriban próbáltam.
süti beállítások módosítása