HTML

Saját verseim

Ebben a blogban saját verseim szeretném publikálni, örülnék, ha elolvasnátok, és kommentálnátok őket. Mindenki véleményére kíváncsi vagyok.

Friss topikok

  • versiro: Koszi szepen! (2017.07.27. 11:05) Azelőtt
  • Littlewood: "A taposó malom ahol napjaim eltapsolom" - ez nagyon tetszett! (2013.11.08. 11:52) Buszon
  • Versember: Nincsenek felesleges szavak a verseidben ez nagyon tetszik. (2012.09.13. 08:55) Nem várom
  • versiro: Bezavartam magam? :) Köszi a videót, szépek a fények, csak nem tudom mért gyorsítják fel az összes... (2012.02.09. 21:54) A lélek gyötrelme
  • versiro: nem kis hanem Ki :) Sorry for the typo. (2011.11.18. 19:56) Vándorút

Linkblog

Jégtáblák és vesztesek

2008.10.26. 21:27 versiro

Milyen érdekesek a messzi naplementék
Gyönyörű tengerparti bíbor esték
A horizont egy szivárványban egyesül
- A holdat bősz nagy férgek ették
Rágták lelkét legbelül

A hajnal első sugarával érkezem
Az ég bíborába mártom kezem
Elfelejtettél de ki nem irthattál soha
Legyőzhettél, de nem vehetted el hitem
Több vagyok mint napok egyhangú sora

Fövenybe markoltam, csak porladó moha
Zöld volt de kezemben szétfolyt pora
Ezer sas sikított velem
Zászlókat égethetsz - meg nem ölhetsz soha
Sohatöbbé, örökre sohasem

Hazafelé ezer út kavarog
Mint kígyók az avaron
Port fúj szemembe a szél
Karmaimmal az arcom kaparom
Belémtépő pengeéles acél

Hajók úsznak a sivatagon át
Karavánokat vonszoló vitorlák
Dühöm hajt és eltaszít
Legutolsó délibáb
Szavam csal és elvakít

Csak én nem tudom hol vagyok
Fülemben a vér dobog
Kettéváló vörös tenger
Mint minden régi, ős dolog
Úgy sújt le rám az új regggel

Este úthengerekkel randizok
Úri módon porcelán teát iszok
Hajlonganak az indiai teafák
A Hold ma este is oly finom
Nézi a sok elefánt

Eldübörögnek ablakom előtt
Trombitálnak, vért fújnak és agyvelőt
Őrültek, de okkal mérgesek
Ellopta a dzsungelláz a friss esőt
És most szomjasak és éhesek

Velem üvöltenek a hegyek lakói
Remegnek függőhidak platói
A nap beteg elipszisekben pörög
Epicentrumokban omlanak alattvalói
És én édesen elszédülök

Mikor lesz újra nyár?
A kék hó üresen fáj
A teafák csupaszon lengenek
A Dunán sok víz lefolyt már
Meg jégtáblák és vesztesek

Ellentétes ritmusban mozgok
Minden sorból mindig kibomlok
Más lenni én egyszer sem tudok
Mint a Dunán öngyilkos jégfodrok
Minden árral szembefordulok

Sose láttam tengerparti naplementét
Vágyaim csak férgek ették
Minden szavam elmeorvosoktól mentesül
Beszámíthatatlan viharokban teremtettek
Villámok cikáznak legfelül



 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://versblog.blog.hu/api/trackback/id/tr65733334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

forgoszelkate 2010.09.11. 13:38:43

Úgy látom fékezhetetlen dühöd csak úgy fújja a vitorlát a különös szavak és kifejezések szigete felé. Őrület, hogy, mennyi szót birtokolsz, és hogy össze tudod rakosgatni! Mondjuk ez után a vers után, nem tudom, zseni vagy-e vagy őrült? :D

forgoszelkate 2010.09.11. 13:47:47

Mit kihoz belőled a DÜH, és a makacsság?! Ahogy árad belőled az a sok szó! A versed attól olyan különleges, ahogyan a szavakat párosítod. Most már én sem tudom, hogy zseni vagy-e vagy őrült? :D
az úthengeres randin ,gondolom az úthenger húzta a rövidebbet! :D

forgoszelkate 2010.09.11. 13:49:34

Ha két kommentet írtam, az nem direkt volt, a technika játszik velem. :)

versiro 2010.09.11. 14:48:04

Elfér, nincs gond:)
Ezt is olyan rég írtam már! Vajon mire gondoltam?
Jó lenne elbeszélgetni az akkori magammal..
süti beállítások módosítása