HTML

Saját verseim

Ebben a blogban saját verseim szeretném publikálni, örülnék, ha elolvasnátok, és kommentálnátok őket. Mindenki véleményére kíváncsi vagyok.

Friss topikok

  • versiro: Koszi szepen! (2017.07.27. 11:05) Azelőtt
  • Littlewood: "A taposó malom ahol napjaim eltapsolom" - ez nagyon tetszett! (2013.11.08. 11:52) Buszon
  • Versember: Nincsenek felesleges szavak a verseidben ez nagyon tetszik. (2012.09.13. 08:55) Nem várom
  • versiro: Bezavartam magam? :) Köszi a videót, szépek a fények, csak nem tudom mért gyorsítják fel az összes... (2012.02.09. 21:54) A lélek gyötrelme
  • versiro: nem kis hanem Ki :) Sorry for the typo. (2011.11.18. 19:56) Vándorút

Linkblog

Oly messze

2008.06.10. 11:38 versiro

Kiaszott és elhagyott tájakon
Kiszáradt mederben hömpölygő fájdalom
Öntözi az arctalan vidéket
Nyomaink szétmossa por engedve a szélnek

Az úton csak néma viszhang kísér
Testemre fagyott a könny és a vér
Az eltévedtnek utat, ó, senki sem mutat
Ellepett az éj, egy mélyebb hangulat

De van valahol távol
Oly messze a mától
Egy csendes békebeli ország
Érintetlen az élet zajától
És megyek haza tehozzád.

Ahol örökkétart a nyár
Az erdőn a zöld ölébe zár
A kék az égen velem nevet
Menedékhelyet adnak sűrű ágak, levelek
Köztük rámesik a legvégső napsugár

Van egy ország távol
A holnaptól ,  a mától
Túl a felhőkön, az égen
Túl az édesen, a szépen
Csupa tiszta napsugárból

Van egy ország távol
Mézeskalácsból
Lágy éneke melenget, andalít
Ott pengettem én is a szívem húrjait
Egykor régen, oly messze a mától.

Ott láttam először arcodat
Hallottam először, Angyal, a hangodat
Majd hosszú, hosszú útra keltem
De rád közbe sose leltem
Többet sose láttalak

De messze a mától
Egy másik világból
Én vittelek, hordtalak
A szívembe írtad magad
Oly messze hazánktól

Mert van egy ország távol
Narancsvirágból
Kristályok vizéből
Hajnalok tüzéből
És a lelkem lángol
Egy angyal emlékétől

És megyek haza sivatagokon át
És szél mossa porba lábam nyomát
S a domb alattam süllyed el
S helyette a perc hegyeket emel

És örök szomjúság gyötör
És gyomrom mint egy ököl
Összeszorult ízétől a vágynak
Parazsától a lázas mának
És homokba maszatol el
Ecsetje oly örök távolságnak
A halál, elhagyva, egyedül.

1 komment

Címkék: vers messze oly

A bejegyzés trackback címe:

https://versblog.blog.hu/api/trackback/id/tr44512730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

forgoszelkate 2010.12.07. 11:22:04

ez....ezt... értem. De nem tudom kifejezni, csak ilyen sablonosan: fájdalmasan gyönyörű.
És olyan jóságos az Úr, hogy a leküzdhetetlen távolságot, a szakadékot, áthidalta a kereszttel. "Közeledjetek hozzám,és én közeledni fogok hozzátok" "Mi szeretjük őt, mert ő előbb szeretett minket"
süti beállítások módosítása