HTML

Saját verseim

Ebben a blogban saját verseim szeretném publikálni, örülnék, ha elolvasnátok, és kommentálnátok őket. Mindenki véleményére kíváncsi vagyok.

Friss topikok

  • versiro: Koszi szepen! (2017.07.27. 11:05) Azelőtt
  • Littlewood: "A taposó malom ahol napjaim eltapsolom" - ez nagyon tetszett! (2013.11.08. 11:52) Buszon
  • Versember: Nincsenek felesleges szavak a verseidben ez nagyon tetszik. (2012.09.13. 08:55) Nem várom
  • versiro: Bezavartam magam? :) Köszi a videót, szépek a fények, csak nem tudom mért gyorsítják fel az összes... (2012.02.09. 21:54) A lélek gyötrelme
  • versiro: nem kis hanem Ki :) Sorry for the typo. (2011.11.18. 19:56) Vándorút

Linkblog

0

2008.03.31. 23:24 versiro

Üres vagyok. Nulla. Semmi.
Élettelen, halottalan létnélküliség
Ami nincs nem lehet megnevezni
Páratlan jelentelenség

Nem vagyok pulzár
fényt lüktető szívverés
Fényéveken át is
Végül hazaérkezés

Nem vagyok bolygó
vagy bármilyen égitest
Örökké rád mosolygó
Otthon, Budapest

Nem vagyok híd
vagy villamospálya
Nem vagyok víz
Nem vagyok gálya

Mégis. Megfulladok
Nem vagyok oxigén, a levegőben égve
Semmi sem vagyok
Se háború, se béke

Nem vagyok arcod, mely virágként nyíilik
Nem vagyok házad, mely eltakar
Tekinteted sem, melyben fáraók Nílusa kéklik
Vagy krokodílusa, mely meder nélkül felkavar

Nem vagyok álom, és nem vagyok ébren
Nem vagyok bármilyen kitaláció
A véletlen műve sem semmiféleképpen
És sehol sem megtalálható

Hangod egy dallam
Akárcsak a hajók méltó kürtjei
Nem vagyok hallható szavakban
Nem vagyok hullám, mit széttörnek Kréta szirtjei

Nem vagyok te, de én sem egészen
Mi vagyok akkor, ha minden ami létezik
Az nem vagyok, és bennem van minden
Ami valójában nincs. nem volt. nem lesz. semmi

O, a gondolatok vad zuhatagi
Amikor szikrázva és dübörögve riad a jég
A gondolatok a létezés magvai
Mely partjaidnál esik szét

1 komment

Címkék: semmi 0 létezés nílus

A bejegyzés trackback címe:

https://versblog.blog.hu/api/trackback/id/tr84405891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

forgoszelkate 2011.01.07. 21:27:52

A számegyenes nullája
végtelenbe zárt origó
egy leszakadt láncszem
egy aranygyűrű párja
a folytonosság, mely megnyílva
szeretteit magába zárja.
süti beállítások módosítása