HTML

Saját verseim

Ebben a blogban saját verseim szeretném publikálni, örülnék, ha elolvasnátok, és kommentálnátok őket. Mindenki véleményére kíváncsi vagyok.

Friss topikok

  • versiro: Koszi szepen! (2017.07.27. 11:05) Azelőtt
  • Littlewood: "A taposó malom ahol napjaim eltapsolom" - ez nagyon tetszett! (2013.11.08. 11:52) Buszon
  • Versember: Nincsenek felesleges szavak a verseidben ez nagyon tetszik. (2012.09.13. 08:55) Nem várom
  • versiro: Bezavartam magam? :) Köszi a videót, szépek a fények, csak nem tudom mért gyorsítják fel az összes... (2012.02.09. 21:54) A lélek gyötrelme
  • versiro: nem kis hanem Ki :) Sorry for the typo. (2011.11.18. 19:56) Vándorút

Linkblog

A malomban

2010.05.03. 22:49 versiro

Ketten őröltünk egy malomban
Körülölelt a gabona sok halomban
Azt gondoltad megőrültem, mint egy tolvaj, köd előttem
Köd utánam, integettem, elrepültem egy szép napon
Egyedül hagytalak, hogy sírj a sarokban
A port, a múltat itt hagyom

Elhordozhatatlan malomköveket vett le Valaki a szívemről
Minden félelmemet elfélte már helyettem
Élő vizeket fakasztott a kövekből
Csontjaimban gyógyulás, halálomban életnek forrása lett bennem

Hogyan másképp lehetett volna az evőből étek?
Vagy hogyan jöhetett volna az erősből édes?
Csodákat mesélnek velem az oroszlánok és méhek
Csoda ez én előttem, mint álmokból az ébredés.

Ketten futottunk egy nagy mezőn
De nem együtt csak egymás mellett létezőn
Ketten éltünk egy országban külön címer pecsétje alatt
És az óra, mint egy álnok kígyó elszaladt
Így zúg el közöttünk egy évszázad, gyorsvonat, veszett paripaként vágtat
Ha nem ugrasz most, egyedül maradsz

Hol van most a te várad?
Menedéked merre van?
Ifjúságod és szépséged múlt idő, elrohan
Mezei virág, ha ráfúj a szél, elszárad, vége van.

És az égbe fel csak egyetlen egy út vezet
Egy a lépcső ég és föld között
Amikor nem vártad, éjjel megérkezett
Meglátod majd, mikor jele felragyog a felhők fölött.

5 komment

Címkék: mező virága malom ígéret apokaliptikus

A bejegyzés trackback címe:

https://versblog.blog.hu/api/trackback/id/tr391972480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

forgoszelkate 2010.08.06. 21:54:05

"Ketten futottunk egy nagy mezőn
De nem együtt csak egymás mellett létezőn" vajon ki ő, és biztos hogy nem fog még ott futni veled,s azon a lépcsőn menni Hozzá? Fájdalmas ez, ha a melletted levő útja másfele visz. Tudom, s néha remélek, hogy lesz még máshogy. De nekem, s neked el kell repülnünk, ha nem jönnek is velünk.
Kritikát nem tudok írni, jó ez a vers.

versiro 2010.08.07. 22:22:43

Szerencsére nem egy konkrét személyről van szó, csak általánosságban, emberekről.
Nagyon köszönöm a kommenteket, így még kedvet kapok új versek írásához is:) Úgy belelendültél, nem biztos, hogy tudom veled tartani a lépést, és mindenre válaszolni, de igyekszem majd viszonozni a kedvességed a te blogodban.

black.angel28 2010.08.09. 07:27:32

Hál' Istennek most túl boldog vagyok ahhoz, hogy teljesen átérezzem ezt a versed. De volt már olyan időszak az életemben, nem is egyszer, amikor elváltak útjaim néhány szeretett lénytől. Közbeszólt az élet és mi hagytuk, hogy ez éket verjen közénk. Most már teljesen más utakon járunk, külön célok felé. Mostanában nem jutottak eszembe, de most a versed olvasva újra érzem a szívemen lévő lyukacskákat, hiányoznak. Emlékeket és érzéseket kavarsz.

vitaminc 2011.10.22. 03:17:57

szép alkotás :) az utolsó két sor, és a "Minden félelmemet elfélte már helyettem" nagyon megfogott.

versiro 2011.10.23. 22:35:48

Köszönöm szépen és Üdvözöllek itt!
Egyébként hogy találtál a blogomra?
süti beállítások módosítása