HTML

Saját verseim

Ebben a blogban saját verseim szeretném publikálni, örülnék, ha elolvasnátok, és kommentálnátok őket. Mindenki véleményére kíváncsi vagyok.

Friss topikok

  • versiro: Koszi szepen! (2017.07.27. 11:05) Azelőtt
  • Littlewood: "A taposó malom ahol napjaim eltapsolom" - ez nagyon tetszett! (2013.11.08. 11:52) Buszon
  • Versember: Nincsenek felesleges szavak a verseidben ez nagyon tetszik. (2012.09.13. 08:55) Nem várom
  • versiro: Bezavartam magam? :) Köszi a videót, szépek a fények, csak nem tudom mért gyorsítják fel az összes... (2012.02.09. 21:54) A lélek gyötrelme
  • versiro: nem kis hanem Ki :) Sorry for the typo. (2011.11.18. 19:56) Vándorút

Linkblog

Sör

2009.11.21. 20:12 versiro

Tegnap régi barátaimmal elmentünk inni
Még az egyetemről ismerve egymást
Be akartunk valahova ülni
De nehezen találtunk megfelelő kocsmát

Péntek este megtelt tábla Budapestre
De nagysokára csak beültünk egy kis helyre.
Prosztó volt, drága és rossz
Mint az élet - süllyedő fekete doboz
Céltalanul elrohanó lezuhanó éveink néma hírnöke

A wcben rám nyitottak, sörrel leöntöttek, fel nem töröltek
Pénzem költve csocsózva kellve így rohantak léha perceink
De jó kedvünk lett, mint aki ünnepelt s akit ünnepeltek
Hogy láthattuk és érinthettük újra össze lomha lelkeink

És az este végül elszaladt. Agyam lassan oldódott
Az alkohol sárga tengerében úszó kis szivacs, míg -
Majdnem rámozdultam más asszonyára feloldódva ott,
De szerencsére még időben szerencsésen disztingváltam önmagam.

Billiárdban háromszor rakták el a fekete golyót helytelenül ellenem.
Barátom cigijét szívtam mígnem mind elfogyott
És akkor a fények zavarossá váltak, és széthullóban foszladoztak ők is velem
Hazaindultunk hát és a taxi barátaimmal elhozott

Ők fizettek, az én pénzem elfogyott
Elköszönőben még megígértem kiabálva hogy legközelebb majd én fizetek és több pénzt hozok.

 

1 komment

Címkék: sör este péntek sörözés iszogatás barátokkal

A bejegyzés trackback címe:

https://versblog.blog.hu/api/trackback/id/tr791542437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

forgoszelkate 2010.08.08. 18:06:58

khm.. khm.., hát enélkül a vers nélkül megleszek :)De azért jót nevettem rajta! :D
süti beállítások módosítása