HTML

Saját verseim

Ebben a blogban saját verseim szeretném publikálni, örülnék, ha elolvasnátok, és kommentálnátok őket. Mindenki véleményére kíváncsi vagyok.

Friss topikok

  • versiro: Koszi szepen! (2017.07.27. 11:05) Azelőtt
  • Littlewood: "A taposó malom ahol napjaim eltapsolom" - ez nagyon tetszett! (2013.11.08. 11:52) Buszon
  • Versember: Nincsenek felesleges szavak a verseidben ez nagyon tetszik. (2012.09.13. 08:55) Nem várom
  • versiro: Bezavartam magam? :) Köszi a videót, szépek a fények, csak nem tudom mért gyorsítják fel az összes... (2012.02.09. 21:54) A lélek gyötrelme
  • versiro: nem kis hanem Ki :) Sorry for the typo. (2011.11.18. 19:56) Vándorút

Linkblog

A Nap Halála

2009.06.28. 20:23 versiro

Ha elfáradnak szemeim,
Én a szívemmel látok
Lehet a város kietlen itt
Benn nyílnak a tulipánok

Falakon vöröslő könnyeim
Ahogy kőmedrükben csordogálnak felém
Az ablakokban felszikráznak megint
Egyszer régen egy ily
alkonyon leheltek életet belém

Egyszer régen halott voltam
Agyagszobor, por csupán
De egy céllal létrehoztak
Hulló falevelek között hulló levél lettem
Harcolni a téllel hóvirágok oldalán

És már nincsen visszaút
Szabad lettem és eljött az én időm
Arcom fenn a fellegekben
Csillagképem túl a ráktérítőn
Ott is egyhangú napom, nagyon, elhagyom

A gyermekor vége, fuss el véle, hervadó mező
Szeret, nem szeret, vihart arat, szelet vetett
Fekete lyuk, összegyűr a mélyben rejtező
Fekete lyuk a lelkemen hiányod, mérgező
És mindenen túl eltemet
 


 


 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://versblog.blog.hu/api/trackback/id/tr541214145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ÁlmokHercegnője 2009.09.15. 19:39:35

Húúúú...Nemsemmi vagy! Nagyon jók a verseid! Olyan elgondolkodtatóak. Nem azok a csöpögős "szeretlek mert szép vagy" írások! Gratuláció!! Nem is kicsi! =)

black.angel28 2010.08.09. 08:06:40

Beleremegett a lelkem és belefacsarodott a szívem. Olyan élménnyel ajándékoztál meg, aminek nehéz kikerülni a hatása és vonzása alól.
süti beállítások módosítása