HTML

Saját verseim

Ebben a blogban saját verseim szeretném publikálni, örülnék, ha elolvasnátok, és kommentálnátok őket. Mindenki véleményére kíváncsi vagyok.

Friss topikok

  • versiro: Koszi szepen! (2017.07.27. 11:05) Azelőtt
  • Littlewood: "A taposó malom ahol napjaim eltapsolom" - ez nagyon tetszett! (2013.11.08. 11:52) Buszon
  • Versember: Nincsenek felesleges szavak a verseidben ez nagyon tetszik. (2012.09.13. 08:55) Nem várom
  • versiro: Bezavartam magam? :) Köszi a videót, szépek a fények, csak nem tudom mért gyorsítják fel az összes... (2012.02.09. 21:54) A lélek gyötrelme
  • versiro: nem kis hanem Ki :) Sorry for the typo. (2011.11.18. 19:56) Vándorút

Linkblog

Az én imám

2008.12.21. 18:11 versiro

Nézz le ránk a mennyből
Végtelen egekből
Te egyetlen létező Teremtő erő
Határtalan és örök
Örökké feléd török
De félek hogy elveszek
Csak semmi kis porszemek
összetapadt vegyjelek vagyunk
Oly mulandó napunk
A tiéd Uram nagy és örök
Neked csak suttogás minden szavunk
Míg válaszod ránk mennydörög

Hát kegyelmezz nekünk
Vezess mint egykor népedet
Mert új sivatagok keltek ellenünk
És újabb zord hegyek
És örvénylő tengerek
Hogy már zúg fejünk
Utunk nem mehet csak Veled
Veled célba érkezünk

Ha a Halál árnyékának völgyében járok is
Még ott sem félek Veled
Gondot viselsz rám
Kezedben fogod kezem
Amíg hozzád érkezem

Bizonyára jóságod és kegyelmed követnek
Életemnek minden napján
Mert örökkévaló kegyelmed
Mert meghallgatod imám
Mert jobb egy nap veled
Sátrad bejáratánál
Semhogy ezer másnál
Több vagy az egész világnál

Imádlak, egyedül Téged, Istenem
Fogadd el omló énekem
És emlékezz rám
Míg korok telnek el és eltemetnek
És az emberek elfelednek
Emlékezz, hogy én a tiéd vagyok
Egyedül Téged imádó híved
Akit elfednek a láncként nyúló napok
A ködbevesző távoli karod
Amikor egyszer elhalkulok
Amikor majd megnémulok
Te emlékezz reám

Én csak egy félkegyelmű vagyok
De szívem feléd ragyog
Benned látok napot, holdat, csillagot
Életemmel is neked tartozok
Rossz szolgád és mégis gyermeked
Mert örökkévaló a te kegyelmed

Mert kihúztál a sárból
Külső és belső halálból
Egy bűnösebb világból
És mégis mindig többre vágyom
Fényedtől telhetetlenül
Míg kint az éj  sűrűn szétterül
A holdra sötét felleg ül

És mégis legfelül
méginkább legbelül
Szavam feléd repül
Fényedtől felhevül

Felettem nem úr az éj sem
Én csak egy Urat ismerek
Te vagy igaz Istenem
Bűneim közt is velem
Az örök szeretet
Mert úgy szeretett
Hogy egyszülött Fiát adta értem
Örökkévaló a te kegyelmed

Ha a barátod lehetnék
olyan büszke lennék
Mint az ezerszínű tengerparti naplementék

Vagy frissen daloló tavaszi megújuló
Neked bókoló életteli hajnalok
Morzsáidért is hálás vagyok
Nagyságodnak hódolok

Ki lehetne szebb mint Te vagy?
Nem érhet nyomodba ezer nap
Sem a fényes hunyorgó csillagok
Sem emberek sem angyalok
Ki lehetne ilyen nagy?
Nálad a világegyetem sem nagyobb
Csak játékod és úgy rakod
Ahogy éppen akarod

Milyen szép vagy.
Milyen nagy vagy.
Félelmetes óriás.
Mert Istenem rajtad kívül nem lehetne más.
 

2 komment

Címkék: isten karácsony jézus

A bejegyzés trackback címe:

https://versblog.blog.hu/api/trackback/id/tr1835384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Latomus · http://latomus.blog.hu/ 2009.11.29. 12:17:54

Ez valóban szívből jövő, őszinte, igaz, éppen ezért nagyon SZÉP ima. Szívből gratulál Neked
egy korosabb versblogger:)
Latomus
Üdv!
latomus-versblogja.blogspot.com/

forgoszelkate 2010.08.05. 17:32:49

Ó, de jóleső borzongás fut végig rajtam, mikor óhajtják azt, kit én is óhajtok, mikor dicsérik az Atyát s a Fiát, kit én is barátomnak akarok, vallok.
Az "összetapadt vegyjelek" tökjó kifejezés, nagyon tetszik. :)
süti beállítások módosítása