HTML

Saját verseim

Ebben a blogban saját verseim szeretném publikálni, örülnék, ha elolvasnátok, és kommentálnátok őket. Mindenki véleményére kíváncsi vagyok.

Friss topikok

  • versiro: Koszi szepen! (2017.07.27. 11:05) Azelőtt
  • Littlewood: "A taposó malom ahol napjaim eltapsolom" - ez nagyon tetszett! (2013.11.08. 11:52) Buszon
  • Versember: Nincsenek felesleges szavak a verseidben ez nagyon tetszik. (2012.09.13. 08:55) Nem várom
  • versiro: Bezavartam magam? :) Köszi a videót, szépek a fények, csak nem tudom mért gyorsítják fel az összes... (2012.02.09. 21:54) A lélek gyötrelme
  • versiro: nem kis hanem Ki :) Sorry for the typo. (2011.11.18. 19:56) Vándorút

Linkblog

Más utak

2008.11.06. 19:07 versiro

Partravetett halként
Időért kapkodok
Kínomban sikoltanék
Némán csak tátogok

Megfojtanak rendszabályaid
Menetrendszerinti elvárásaid
Úgy érzem ilyenkor a szárnyaim téped
Megkötöznek komoly jótanácsaid
Sohasem tudnálak követni téged

Pedig igazad van jól tudom
De engedd elkövetnem saját hibáimat
Hagy éljek szabadon
Otthonom úgyis te vagy

De a leghidegebb csillagok vonzanak
Arra indulok amerre úgysem egyszerű
A jövő rejt még titkokat
Megannyi álmos zökkenő
 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://versblog.blog.hu/api/trackback/id/tr24754506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

forgoszelkate 2010.08.13. 16:16:06

Most már tudod, Ő nem tépi a szárnyaid, hamis istenképünk az ami megbénít. (agyamra mentek a versek, már csak rímekben beszélek!) :S Vilmaaaaa!!!!!!!

black.angel28 2010.08.13. 18:19:42

Asszem, én most élek át hasonló dolgokat Vele kapcsolatban. Olyan most velem, mint egy szülő, aki engedi hibázni a gyermekét, mert látja, hogy nem tud vele mit kezdeni. Most megyek a saját fejem után és a szívem vágyait követem, akárhová is visz. közben azonban tudom, hogy a biztonságos Atyai ölelése vár rám, sőt, most is enyém, ha akarom. Furcsa kettősség ez egyetlen lelken belül. Hm, hát ezt helyettem is megfogalmaztad. De akkor én minek írjak?! :)

versiro 2010.08.14. 18:58:56

Hát én ezt nem is Vele kapcsolatban írtam, szerencsére:)

De egy vers olyan, mint egy tükör, mindenkinek mást mutat...

BA, veszélyes dolog ez:) Egyszer egy 700 klub történetben láttam egy ilyen esetet, egy elég mélyre züllött atyánkfia , amikor drogozott, prostituált lett, és már mindent szétszedett az életében, akkor Ő azt kérdezte tőle a mélyponton: -Na, végeztél már?

És aztán helyreállította, és happy end lett a végén, de a hibáknak megvan a következményük.

Az én saját élettervem is elég nagy kudarcokhoz vezetett már:)
süti beállítások módosítása