HTML

Saját verseim

Ebben a blogban saját verseim szeretném publikálni, örülnék, ha elolvasnátok, és kommentálnátok őket. Mindenki véleményére kíváncsi vagyok.

Friss topikok

  • versiro: Koszi szepen! (2017.07.27. 11:05) Azelőtt
  • Littlewood: "A taposó malom ahol napjaim eltapsolom" - ez nagyon tetszett! (2013.11.08. 11:52) Buszon
  • Versember: Nincsenek felesleges szavak a verseidben ez nagyon tetszik. (2012.09.13. 08:55) Nem várom
  • versiro: Bezavartam magam? :) Köszi a videót, szépek a fények, csak nem tudom mért gyorsítják fel az összes... (2012.02.09. 21:54) A lélek gyötrelme
  • versiro: nem kis hanem Ki :) Sorry for the typo. (2011.11.18. 19:56) Vándorút

Linkblog

Túl sok

2008.09.16. 20:44 versiro

Szikrázik a nyári ég
Bárányfelhők csúsznak rajta el
Oszoljatok szerteszét
Amerre karom terel

Unom a másodperceket
Hajam rázom a szélben
Minden szavad lepereg
Szemed hunyorog a fényben

Nézz körbe minden szöget bezárva
A világ túl sok lett neked
Forogva karod kitárva
Csak érzed nem értheted

De érints meg és megérintelek
A napok tűzbehúló rőzsenyalábok
Poros nyarakban fuldokló telek
Pókhálóba akadva kapálok

Körhintámban mosolyként kanyarodtam
Zöld füves mezők mára fakult arcain
Szédült gyerekkoromból megkopottan
Malomkövekkel megrakottan tértem vissza újra én

Ezer vonásomban más vagyok
Bárányfelhőkkel már nem harcolok
Ezer dolog megváltozott
De bent a régi szív dobog

Nézd, ahogy a nap nyugaton tűzbe húl
Hogy takaróznak homályba a hegyek
A gyúló lámpafény holtjátékba szorúl
Tudom, a világ sok neked.

Én azért vagyok veled
Hogy meggyógyítsalak
Segítselek,
               Hordozzalak

Ha lehet, ha szabad
Ha szívem a Holdban tükröződik
Unalmas, üres szavak
A holt és élő kergetőzik

Halk időtlen éjjel
Nem érted de érezheted
Fegyvertelen, tiszta kézzel
Érints meg és megérintelek.
 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://versblog.blog.hu/api/trackback/id/tr95666766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

forgoszelkate 2010.12.04. 20:20:56

az este ma halk, és időtlen
elmerültem verseidben
szavaidat nem értem
csak érzem ahogy megérintem.
süti beállítások módosítása