HTML

Saját verseim

Ebben a blogban saját verseim szeretném publikálni, örülnék, ha elolvasnátok, és kommentálnátok őket. Mindenki véleményére kíváncsi vagyok.

Friss topikok

  • versiro: Koszi szepen! (2017.07.27. 11:05) Azelőtt
  • Littlewood: "A taposó malom ahol napjaim eltapsolom" - ez nagyon tetszett! (2013.11.08. 11:52) Buszon
  • Versember: Nincsenek felesleges szavak a verseidben ez nagyon tetszik. (2012.09.13. 08:55) Nem várom
  • versiro: Bezavartam magam? :) Köszi a videót, szépek a fények, csak nem tudom mért gyorsítják fel az összes... (2012.02.09. 21:54) A lélek gyötrelme
  • versiro: nem kis hanem Ki :) Sorry for the typo. (2011.11.18. 19:56) Vándorút

Linkblog

Búcsú

2008.09.07. 16:01 versiro

Tágra nyílt üvegszemek
Jeges lélegzetek
Téli esték emlékei
Messzebb vagy, ég veled
Kihúnytak fényeid

Szomorúan cseng hangod
Fátyolos ólomharangod
Köntösödön vér csepeg
Túléltünk ezer kalandot
Elhagylak, hát ég veled

Napfényes mosolygós kék eget
Mennyegzői örömtáncos felleget
Őrizd szívedben arcomat
Elmegyek ma, ég veled
Szelíden őrzöm minden szavad

A múltam a múltad
Mindent tőled tanultam
Nélküled nem létezek
Legbékésebben melletted aludtam
Mégis végül elmegyek

Utam nem a te utad
elválunk és elmaradsz
Egyedül, ég veled
Egyedül, önmagad
Sokáig csendben néztelek

Túl a ködbevesző hegyeken
Lábnyomaid keresem
Merre vagy, hova fújt a szél?
Te voltál mindennem
Emléked bennem él

Az élet kegyetlen, gonosz
Egyfolytában veled ostoroz
Nem tudom, hogy mit tegyek
Álmomban veled vagyok
Szeretlek, Isten veled.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://versblog.blog.hu/api/trackback/id/tr29652396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása