HTML

Saját verseim

Ebben a blogban saját verseim szeretném publikálni, örülnék, ha elolvasnátok, és kommentálnátok őket. Mindenki véleményére kíváncsi vagyok.

Friss topikok

  • versiro: Koszi szepen! (2017.07.27. 11:05) Azelőtt
  • Littlewood: "A taposó malom ahol napjaim eltapsolom" - ez nagyon tetszett! (2013.11.08. 11:52) Buszon
  • Versember: Nincsenek felesleges szavak a verseidben ez nagyon tetszik. (2012.09.13. 08:55) Nem várom
  • versiro: Bezavartam magam? :) Köszi a videót, szépek a fények, csak nem tudom mért gyorsítják fel az összes... (2012.02.09. 21:54) A lélek gyötrelme
  • versiro: nem kis hanem Ki :) Sorry for the typo. (2011.11.18. 19:56) Vándorút

Linkblog

Budapest

2008.07.27. 14:11 versiro

Zsizsegő éjek
Hunyorgó fények
Domboldalon ért az est
Távoli remények
Távoli Budapest

Te vagy már otthonom
Te őrzöd lábnyomom
Ha néha megszökök
Mint vezérlő csillagom
egy emésztő vonzalom újra visszalök

Hova is mennék
Minek is mennék
Én ide tartozok
Mint hunyorgó nyári esték
És zsibongó izzadt nappalok.

2 komment

Címkék: budapest vers este hunyorgó

A bejegyzés trackback címe:

https://versblog.blog.hu/api/trackback/id/tr42587797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ampierre 2008.10.31. 17:13:26

Átolvasgattam a verseid. Van közöttük néhány egész jó. Viszont ebben a versben van két nagyon durva ikes-ige hiba.. "Megszökök" és "tartozok"

Megszököm! és Tartozom! :)

(Amúgy a freeblog sablonok kommentdobozának alapértelmezése szerint a "KIJELENTKEZEK"-kel ugyanez a baj..

Peace :)

versiro 2008.10.31. 17:37:35

Az az igazság, hogy elhiszem, hogy van ilyen szabály, de én ezt így beszédben is lazán használnám. És nem csak én. Amerre lakok, ott ez egész átlagos. Szóval ez ma már szerintem nem számít igazán hibának. Szoktam én ettől durvább hibákat is ejteni:) Versben amúgysem ritka dolog feszegetni a nyelvtani szabályokat a "hangzás" érdekében.

De köszi a hozzászólást, majd próbálok ilyenekre is odafigyelni. Elárulod melyik versek tetszettek?
süti beállítások módosítása