HTML

Saját verseim

Ebben a blogban saját verseim szeretném publikálni, örülnék, ha elolvasnátok, és kommentálnátok őket. Mindenki véleményére kíváncsi vagyok.

Friss topikok

  • versiro: Koszi szepen! (2017.07.27. 11:05) Azelőtt
  • Littlewood: "A taposó malom ahol napjaim eltapsolom" - ez nagyon tetszett! (2013.11.08. 11:52) Buszon
  • Versember: Nincsenek felesleges szavak a verseidben ez nagyon tetszik. (2012.09.13. 08:55) Nem várom
  • versiro: Bezavartam magam? :) Köszi a videót, szépek a fények, csak nem tudom mért gyorsítják fel az összes... (2012.02.09. 21:54) A lélek gyötrelme
  • versiro: nem kis hanem Ki :) Sorry for the typo. (2011.11.18. 19:56) Vándorút

Linkblog

Munka

2009.02.22. 16:59 versiro

Reggel 2 órán át ébredek
Az órát sokszor lenyomom
Édes álmomból kitépve
Világfájdalma hátamon

Kések. Már mindenki benntvan.
Gyorsan kezem megmosom
Egy város szennye szárad rajtam
Zúgolódó lelkem elnyomom

Bekapcsolom a gépet
Teszem amit tenni kell
A percek örökkévalósággá érnek
Ahogy a szürkeségbe bomlok el

Néha kikapcsolódásképp labdákkal dobáljuk egymást
De hiába, névtelen rabszolgák vagyunk
Egy világ súlya összenyom
Hogyan lehetnénk bármi más?
Cseppenként adjuk el magunk

Ebédidőben messze elszökök.
Fizetek, ebédelek.
A percek hirtelen új életre kelnek
Repülnek. Repítenek. Úgy elszöknék velük.

De visszatérek mókuskerekem hűen váró vaslapátjaihoz
Délután van, emaileket olvasok
Adminisztrálom, hogy mennyi sokat dolgoztam
És a nap lassan átbillen egyensúlyi helyzetéből
Végetér, leesik, mehetek haza.

Mosolyt tettetve köszönök el
Mintha barátaim lennének az ismeretlenek
A metróban a tömeg még egyszer összegyűr
Fejem csak kiszipolyozott elorozott űr
Hurrá, hazaérkezek

Nyugodtan heverészek ágyamon
1000 Ft óránként lerágott
Kiürülve, megdarálva álmodok
Ma sem változtattam meg a világot





 

7 komment

Címkék: munka

A bejegyzés trackback címe:

https://versblog.blog.hu/api/trackback/id/tr54958716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ByaKom 2009.02.25. 19:30:56

Szia!
Elolvastam az összes versedet. Esélyt sem látok arra, hogy egyszer is kedvencem legyen. Azt szerettem meg a verseidben, hogy őszinték, és nem követik ugyanazt a sémát. Valahol folyton csak egy dologról olvashattam, csak pár betű különbözött. Azért látszik, hogy az eleje óta mennyit fejlődtél. Gratulálok!
Engem megnyertél mostantól napi olvasódnak! :)
Szia..

Ginjeet · http://wakok.blog.hu/ 2009.03.06. 02:10:50

Szia, a mi verseink: wakok.blog.hu - örülnénk ha ránéznél :)

forgoszelkate 2010.08.12. 13:44:39

De ami késik nem múlik. van egy énekünk: "én leszek az, aki ma fordít a világon; én viszem el, és igazság szól majd az utcákon; futni fogok, győzni fogok, és karodba zársz..." :)

black.angel28 2010.08.13. 11:59:53

Az egyik kedvenc filmem, a Wanted jut eszembe erről a versedről. Dióhéjban arról szól, hogy mindannyian egyéniségek és különlegesek vagyunk, de az élet taposómalmában erről teljesen elfeledkezünk, egészen addig, amíg valami/valaki öntudatra nem ébreszt minket, és megmutatja, hogy kik is vagyunk Valójában és mi az Igazi életcél.
Nos, mi hihetetlenül mázlisták vagyunk, mert minket már felébresztett Valaki. Innentől kezdve az unalmas hétköznapi tennivalók/élet is sokat veszítenek szürkeségükből, hiszen már nem Cél, csupán egy állomás a Cél felé haladó úton.

versiro 2010.08.14. 17:35:59

Remélem, nem jövök rá, hogy titokban bérgyilkosnak születtem.

"az unalmas hétköznapi tennivalók/élet is sokat veszítenek szürkeségükből, hiszen már nem Cél, csupán egy állomás a Cél felé haladó úton.
"

Ez tetszik!

forgoszelkate 2011.02.02. 17:17:37

még mindig ilyen nehezen ébredsz.. :)

(persze nem mellettem, félre ne értse valaki! :D )

versiro 2011.02.02. 21:23:52

Igen, a magyarázkodás megint csak rontott a helyzeten:D
süti beállítások módosítása