HTML

Saját verseim

Ebben a blogban saját verseim szeretném publikálni, örülnék, ha elolvasnátok, és kommentálnátok őket. Mindenki véleményére kíváncsi vagyok.

Friss topikok

  • versiro: Koszi szepen! (2017.07.27. 11:05) Azelőtt
  • Littlewood: "A taposó malom ahol napjaim eltapsolom" - ez nagyon tetszett! (2013.11.08. 11:52) Buszon
  • Versember: Nincsenek felesleges szavak a verseidben ez nagyon tetszik. (2012.09.13. 08:55) Nem várom
  • versiro: Bezavartam magam? :) Köszi a videót, szépek a fények, csak nem tudom mért gyorsítják fel az összes... (2012.02.09. 21:54) A lélek gyötrelme
  • versiro: nem kis hanem Ki :) Sorry for the typo. (2011.11.18. 19:56) Vándorút

Linkblog

Gitár

2008.09.04. 19:49 versiro

Szeretem a gitár hangját
Sikít a fájdalomtól mint én
Rázza a lélek harangját
Táncot járt a pokol tüzén

Lángívet húztam
Föld és ég között
Sziklaként zuhantam
A kelő nap üdvözölt

Megrázni jöttem a lét alapjait
Eltépni az unalom láncait
Nem tudhatjátok ki vagyok
A kelő nap ragyog
Szememben nyílva elvakít

Rénszarvasok üldöznek a jégmezőn
Égő tüdejükből párát füstölnek
Orr-kéményükön és szemük révedőn
Pásztázza a kristálytiszta hegyeket

Felettünk ózon fátylunk lyukadoz
Ibolyasugarak bombázzák végtelen testemet
Gyökereim legmélyéig hatolsz
Oxigénként belélegeztelek

Aranyszínűvé feslik a horizont
Jégsziromként fénylesz poharamban
Hihetetlenül szép szemed égkék foltként
Bontja a szinapszisokat agyamban

Szétesek, atomjaimra robbanok
Csak te maradsz belőlem
Ízedet őrizve lobbanok
Útjelző tűzzé az égen

Hitelesíted sorsomat
A teremtés emléke vagy
Évmilliókat égettél belém
Csókod az űrön át felém
Kozmikus ujjlenyomat

Kezdet és elmúlás virága
Létezés az örökkévalóság tengerén
Az én tavaszom most nyílik rád
Hát eljöttél elém

A gitárban is te pengtél
Csak téged halgattalak
Szavaimban újjászülettél
Most mind meghallanak

Északi fény fut végig
A holt tartományban
Világítótoronyként élek
Koromsötét magányban

Fiaim a csillagok
Lányaim a hosszúhajú üstökösök
Csillogásommal játszanak
Éjsötétemben látszanak, ha nem játszok velük

Viccesen zsizsegő érzéshullámok
Ostromolják fövenyes partjaim
Messzire elrepültem
Egy gitár húrjain

Titeket csak megálmodtalak
Ha akarnék felébrednék, de még várok
Titeket is meghalgattalak
De a földgörbületen túl új hangokat látok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://versblog.blog.hu/api/trackback/id/tr24648678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása