HTML

Saját verseim

Ebben a blogban saját verseim szeretném publikálni, örülnék, ha elolvasnátok, és kommentálnátok őket. Mindenki véleményére kíváncsi vagyok.

Friss topikok

  • versiro: Koszi szepen! (2017.07.27. 11:05) Azelőtt
  • Littlewood: "A taposó malom ahol napjaim eltapsolom" - ez nagyon tetszett! (2013.11.08. 11:52) Buszon
  • Versember: Nincsenek felesleges szavak a verseidben ez nagyon tetszik. (2012.09.13. 08:55) Nem várom
  • versiro: Bezavartam magam? :) Köszi a videót, szépek a fények, csak nem tudom mért gyorsítják fel az összes... (2012.02.09. 21:54) A lélek gyötrelme
  • versiro: nem kis hanem Ki :) Sorry for the typo. (2011.11.18. 19:56) Vándorút

Linkblog

5.

2008.07.21. 19:43 versiro

Égő lábnyomokat láttam az égen
A láng az azúrt faldosta, mégsem
emésztette fel egészen
Azt hittem a pokol felfalja az eget és nem.

Ki járhat a magasban felhők fölött
Kinek lehet neve a csillagok között
Honnan jött és vajon merre tart
Mit rejt a nap háta mögött
Engem vajon miért akart?

Követnem kell bár nem tudom miért
Semmit sem adott és nem adnám semmiért
Nyomában járok túl az égen
Három kívánság hevít
Összetartozunk nagyon régen

Add nekem a messzi Plútót
Hogy mindig távol legyek
Kérem a sor végén lecsúszót
Akarom az örök telet

Add nekem a tejutat
Hogy mindig fehér legyek
Spiráljaim forogjanak
S én középen legyek

Én villám voltam a zöld réten
Minden fában én égtem
Bűn voltam a gyóntatószéken
És égek a pokol tüzében

A harmadik kívánság te vagy magad
Add nekem a szívedet
Hogy legyek mint az égiek
Nem romló elbomló anyag
S hogy mindig boldog legyek
És jó és szép mint önmagad

Mert fekete lyuk leszek
Hogy téged is elnyeljelek
Te túlmutatsz az életen
Te mentél s én követtelek
Árnyékod vagyok, s te vagy mindenem.


 

Szólj hozzá!

Címkék: égiek lábnyomok

A bejegyzés trackback címe:

https://versblog.blog.hu/api/trackback/id/tr3578743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása