HTML

Saját verseim

Ebben a blogban saját verseim szeretném publikálni, örülnék, ha elolvasnátok, és kommentálnátok őket. Mindenki véleményére kíváncsi vagyok.

Friss topikok

  • versiro: Koszi szepen! (2017.07.27. 11:05) Azelőtt
  • Littlewood: "A taposó malom ahol napjaim eltapsolom" - ez nagyon tetszett! (2013.11.08. 11:52) Buszon
  • Versember: Nincsenek felesleges szavak a verseidben ez nagyon tetszik. (2012.09.13. 08:55) Nem várom
  • versiro: Bezavartam magam? :) Köszi a videót, szépek a fények, csak nem tudom mért gyorsítják fel az összes... (2012.02.09. 21:54) A lélek gyötrelme
  • versiro: nem kis hanem Ki :) Sorry for the typo. (2011.11.18. 19:56) Vándorút

Linkblog

Közhelyek

2008.03.05. 19:17 versiro

A fáradtság nehezen
csöpögő víz zaja
A szégyen tűzben égő
elefántcsontpalota

A szerelem tűzben
hamvadó főnixmadár
A barátság bástyákkal
gondosan övezett sziklavár

Jeges csapokkal szúró
tőr a félelem
A kedves szó
az égig felemel

Lassan korhadó széteső sziget
Megbarnuló zöld mező
Lelkében is éhező
eszköz az emlékezet

Ha a vonat magával ragad
Eltemet az áradat
Ledöntve kőváradat
Egy ilyen szó a pillanat

3 komment

Címkék: vers fáradtság barátság félelem pillanat

A bejegyzés trackback címe:

https://versblog.blog.hu/api/trackback/id/tr17367199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gilyankata · http://http/maezvagyok.blog.hu 2008.03.09. 19:24:09

Szia versíró!
kiváncsi voltam,s hát elolvastam pár versedet. Nem rossz, csak....hiányzik belőllük valami, hogy mi? A lelked. Tudod én verset csak akkor írok, ha belülről jön egy érzés, lehet az indulat, fájdalom, szerelem, vágy... bármi. A te verseidből csak egy dolgot érzek, unalom. Bocsi ha tévedtem, nekem ezt sugaltad. De azért ne add fel, csak probálj egy kicsit tőbb lelket belevinni.

versiro 2008.03.10. 13:51:41

Szia!

Köszönöm az őszinte kritikát, hát én azért remélem, hogy nincs igazad. Én is akkor szoktam leülni verset írni, ha indíttatást érzek, csak úgy unalmamban nem.
De azért is gyakorlok ezen az oldalon, hogy fejlődjek...
Megpróbálom majd jobban beleadni a lekemet.
Remélem azért továbbra is olvasod a verseim, és várom a további észrevételeket.
Amúgy hogy találtál ide, az oldalamra?

Üdv,
Versiro
süti beállítások módosítása