HTML

Saját verseim

Ebben a blogban saját verseim szeretném publikálni, örülnék, ha elolvasnátok, és kommentálnátok őket. Mindenki véleményére kíváncsi vagyok.

Friss topikok

  • versiro: Koszi szepen! (2017.07.27. 11:05) Azelőtt
  • Littlewood: "A taposó malom ahol napjaim eltapsolom" - ez nagyon tetszett! (2013.11.08. 11:52) Buszon
  • Versember: Nincsenek felesleges szavak a verseidben ez nagyon tetszik. (2012.09.13. 08:55) Nem várom
  • versiro: Bezavartam magam? :) Köszi a videót, szépek a fények, csak nem tudom mért gyorsítják fel az összes... (2012.02.09. 21:54) A lélek gyötrelme
  • versiro: nem kis hanem Ki :) Sorry for the typo. (2011.11.18. 19:56) Vándorút

Linkblog

Felhők

2008.01.10. 15:06 versiro

Kihaltak a felhők
Nyomuk sem maradt
Az ég csupa fehér nap
És mint barmok a mezőn
Sóvárogjuk a friss esőt
Míg betondzsungelek tikkasztanak

Ó, friss esők vad villám hírnöke
Barázdákat vág hátunkba az eke
Barmok igája, mely gyönyörűségtelen
Dermesztő szél, dörgés, mely vért fagyaszt
Víz, ami kősziklákba is utat fakaszt
Hiányotok olyan hirtelen.

Nem halok meg egészen
Csak szikkadt földdé száradok
A mosoly mérgezetten hullik alá arcokon
Valami mélyen az emberek szívében
Ott szomjazik elszáradón

Az ajtónál kopogtat
Karmai ugrásra készek
Ívbe feszül a pillanat
Az árnyékok részegek
Homályosan jobbra-balra dülöngélnek
Mint minden kiragadott mozdulat

Amely csak összeláncolva értelmes egész
Darabokra törve üres rész csupán
Sötétség mely felemészt
Lebegő kvarcórák karcos oldalán


3 komment

Címkék: vers irodalom második saját idő felhők

A bejegyzés trackback címe:

https://versblog.blog.hu/api/trackback/id/tr21292207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Álomtündér 2008.01.11. 09:22:27

Szia versíró!
Benéztem én is hozzád...
Más hangulat, mint nálam, de jóóó!(gondolom az indíttatás is más...)
Üdv: Álomtündér

versiro 2008.01.11. 19:03:51

Igen, én nem vagyok szerelmes, csak szeretek verseket írni:)
Te nem?
Csak azt nem tudomolvasókat hogy kéne szerezni...

forgoszelkate 2010.08.05. 16:43:07

Szia Versíró, most néztem be először, és még épphogy kezdek belemelegedni a világodba. Ez a vers megfogott, remélem a kommentem édes mosolyt csal arcodra, és felfrissít mint egy lágy eső. :) Elolvasom a többi versedet is, és írok ahhoz, ami megérint. szeretettel: kate
Ha van kedved, te is benézhetsz hozzám! :)
süti beállítások módosítása