HTML

Saját verseim

Ebben a blogban saját verseim szeretném publikálni, örülnék, ha elolvasnátok, és kommentálnátok őket. Mindenki véleményére kíváncsi vagyok.

Friss topikok

  • versiro: Koszi szepen! (2017.07.27. 11:05) Azelőtt
  • Littlewood: "A taposó malom ahol napjaim eltapsolom" - ez nagyon tetszett! (2013.11.08. 11:52) Buszon
  • Versember: Nincsenek felesleges szavak a verseidben ez nagyon tetszik. (2012.09.13. 08:55) Nem várom
  • versiro: Bezavartam magam? :) Köszi a videót, szépek a fények, csak nem tudom mért gyorsítják fel az összes... (2012.02.09. 21:54) A lélek gyötrelme
  • versiro: nem kis hanem Ki :) Sorry for the typo. (2011.11.18. 19:56) Vándorút

Linkblog

Szótár nélkül

2010.10.16. 22:57 versiro

Még nem látom a tájat, és nem hallom szavad
Még nincsen lehetőség, csak homályos tükör
Képtelenség minden múló pillanat
Semmit sem szabad, kínzó perc gyötör

Nyugalmam megmászhatatlan szikla
Kezem némán ölembe hull
Hiányzik odabenn egy szikra
Amitől a tudat módosul

Ami meggyújtaná száradó leveleim
Lángra gyújtani a kavargó avart
Mint kézzel írott tűzbe mártott leveleink
Törékeny tájamon kavargó nyári vihar

Felfedezem a felfedezés örömét
És örömöm tüzébe mártalak
Magamat kerestem kutattam rég
És eközben téged láttalak

Van már táj és vannak már szavak
A falak feledésbe omlanak
Mint kígyó amely farkába harap
Minden egyenes mindig az origóba tart.
Te, Én, s a világ gyorsulón hazafelé szalad.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://versblog.blog.hu/api/trackback/id/tr462376883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

forgoszelkate 2010.10.18. 08:49:12

A vers átirata kavargó nyári vihart okozott
De az ősz gyönyörű tarka színekben pompázik,
s a kavargó avar, újabb ihletet adott
arcomba fújva színes leveleit.

forgoszelkate 2010.10.24. 17:04:03

ez úgyis az én versem átirata, tehát nem számít lopásnak, hogy használtam belőle egy sort, s néhány szót, ebben a versben: forgoszelkate.blog.hu/2010/10/24/remeny_2063
süti beállítások módosítása