HTML

Saját verseim

Ebben a blogban saját verseim szeretném publikálni, örülnék, ha elolvasnátok, és kommentálnátok őket. Mindenki véleményére kíváncsi vagyok.

Friss topikok

  • versiro: Koszi szepen! (2017.07.27. 11:05) Azelőtt
  • Littlewood: "A taposó malom ahol napjaim eltapsolom" - ez nagyon tetszett! (2013.11.08. 11:52) Buszon
  • Versember: Nincsenek felesleges szavak a verseidben ez nagyon tetszik. (2012.09.13. 08:55) Nem várom
  • versiro: Bezavartam magam? :) Köszi a videót, szépek a fények, csak nem tudom mért gyorsítják fel az összes... (2012.02.09. 21:54) A lélek gyötrelme
  • versiro: nem kis hanem Ki :) Sorry for the typo. (2011.11.18. 19:56) Vándorút

Linkblog

Víz alatt

2010.08.17. 20:46 versiro

Háborgó tengeren sodródom, ments meg Mesterem!
Elfáradtam, megterheltek, félek, hogy elveszem
Nincs Rajtad kívül senki, aki ismerné lelkemet
Tarts meg kérlek, míg fújnak a nagy szelek

Víz alá merülve várlak
Szívem áldozata engedelmesség
Követem Uram, jó példádat
Hordozom szövetséged jelét

Betölteni jövök minden igazságot
Amint kérted, egy életen át
Meghalok és feltámadok, elveszek, megtaláltatok
Követni akarom Isten Fiát.

Víz alá merülve nézlek
Elutasított egy bolond világ
De engem Isten szeretete éget
Te vagy bennem a Világosság.

Meghalok bűneimnek, feltámadok a Krisztusnak
Szellem által született vagyok
Új tömlője leszek az új bornak
Minden régit elhagyok

Víz alá merülve hívlak
Több van itt velem, mint próféták, vagy emberek
Szívem kőtábláira felírtad
Elmúlhatatlan szent igéidet

Mikor ömlik az eső, és eljön az árvíz
Kősziklám, erős Váram légy nekem
Ezentúl csak Te irányítsd
Megbukott, kisiklott életem

Víz alá merülve kérlek
Vigyázz rám, őrizd sorsomat
Tedd, hogy legyek örökké Veled
Menjek arra mindig merre vagy.

 

2 komment

Címkék: bemerítés vízkeresztség

A bejegyzés trackback címe:

https://versblog.blog.hu/api/trackback/id/tr792228885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

forgoszelkate 2010.08.19. 12:57:29

tökéletes vers egy bemerítési alkalomra. Mire ezt kívülről megtanulom, biztos kimos belőlem mindent mi szennyes! :) (azért viszek puskát)
NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM! DRÁGA VAGY, HOGY MEGÍRTAD!:)

versiro 2010.08.20. 11:17:25

Nagyon szívesen, örülök, hogy tetszik. Kihívás volt:)
süti beállítások módosítása