HTML

Saját verseim

Ebben a blogban saját verseim szeretném publikálni, örülnék, ha elolvasnátok, és kommentálnátok őket. Mindenki véleményére kíváncsi vagyok.

Friss topikok

  • versiro: Koszi szepen! (2017.07.27. 11:05) Azelőtt
  • Littlewood: "A taposó malom ahol napjaim eltapsolom" - ez nagyon tetszett! (2013.11.08. 11:52) Buszon
  • Versember: Nincsenek felesleges szavak a verseidben ez nagyon tetszik. (2012.09.13. 08:55) Nem várom
  • versiro: Bezavartam magam? :) Köszi a videót, szépek a fények, csak nem tudom mért gyorsítják fel az összes... (2012.02.09. 21:54) A lélek gyötrelme
  • versiro: nem kis hanem Ki :) Sorry for the typo. (2011.11.18. 19:56) Vándorút

Linkblog

Megbonyolíthatatlansággal

2010.08.09. 21:49 versiro

Augusztus, tűzijáték, hullócsillag
Régi vágyak vonzanak,
Hegyoldalnyi lavinák rám omlanak.
A börtön ablakán is besüt a nap
Az olvadó hó alatt a hullám csillog,
De a rácsok fogva már nem tartanak

Szerencsére nem az vagyok aki egykor voltam
Meghalok minden nap és minden nap feltámadok
Egy változó korban borrá forrtam
Hullám,  részecske és egy csipet fény vagyok

Rakétámon szállok a vörös Mars felé.
A sötét éjben szemem, izzó szén ragyog
Úszok az égen, amerre visz a szél
Acéllá hevít a cél, tűzben égve visszaszámolok
 

5 komment

Címkék: vers új helló lányok

A bejegyzés trackback címe:

https://versblog.blog.hu/api/trackback/id/tr842210446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

forgoszelkate 2010.08.10. 16:37:12

Mégiscsak feljöttem, és új verset találtam! Mi ez a pozitivitás? ;)és Miért ilyen 'bonyolult' a címe? Most pont az ilyen szárnyaló versekre vágyom,ugye nincs is messze a Mars, rakétával! :)

black.angel28 2010.08.10. 17:55:53

Hm... te bor vagy és csipet fény és úszol az égen, amerre visz a szél. Én most legfeljebb must, és halvány derengés, a Szél pedig csak vinne, de én inkább lecövekeltem. Asszem, most kicsit lázadok Őellene. Hű, de ellentétes hatást váltasz ki belőlem mint Kate-ből! Persze a hiba az én készülékemben van.

forgoszelkate 2010.08.10. 18:54:46

Nekem úgy tűnik mindkettőnk készüléke hibás, de ezt döntse el az, aki a verset írta:) Pár nap múlva talán másképp látjuk. Ha többször olvasom, több mindent beleképzelek, talán benne is van! örök vágyam: úszni az égen, amerre visz a szél! Jó is az, csak ne ütköznék időnként egy Boeing-be! :S
Acéllá hevít. Miért is akarom én ezt? Valami akarja bennem! Borrá forrni! Acél, forrott bor, fény... ez a cél! Kár hogy újabb vágyak ködölik az agyam.

versiro 2010.08.10. 20:41:01

F:
Jókedvem volt, meg sejtettem is, hogy jöttök, nem akartam nektek még egy letargikus elégiát idetenni, végülis emberek vagytok, és ezt nem tehetem meg veletek:) Néha örülni is kell!
A cím, hát nem jutott egyszerűbb hirtelen eszembe.
B:
Én egész életemben lázadtam, másra alig emlékszem, és elegem van már belőle. Feladom:)

A Boeingek alacsonyan szállnak ma:)

black.angel28 2010.12.19. 22:36:24

Hmm, olyan édes vagy, amikor mosolyog a lelked! :D
süti beállítások módosítása