HTML

Saját verseim

Ebben a blogban saját verseim szeretném publikálni, örülnék, ha elolvasnátok, és kommentálnátok őket. Mindenki véleményére kíváncsi vagyok.

Friss topikok

  • versiro: Koszi szepen! (2017.07.27. 11:05) Azelőtt
  • Littlewood: "A taposó malom ahol napjaim eltapsolom" - ez nagyon tetszett! (2013.11.08. 11:52) Buszon
  • Versember: Nincsenek felesleges szavak a verseidben ez nagyon tetszik. (2012.09.13. 08:55) Nem várom
  • versiro: Bezavartam magam? :) Köszi a videót, szépek a fények, csak nem tudom mért gyorsítják fel az összes... (2012.02.09. 21:54) A lélek gyötrelme
  • versiro: nem kis hanem Ki :) Sorry for the typo. (2011.11.18. 19:56) Vándorút

Linkblog

November

2008.10.12. 20:47 versiro

Szomorú felhők vonulnak
Az égbolt szürke ménese
Beborult őszi napoknak
esőknek bús hírnöke

Egy olyan napon születtem
Viharoktól veszetten
Villámhajammal
Vad lettem és kegyetlen
Nem játszottam csak magammal
Nem játszottam senkivel

Amerre léptem, hideg szél fújt
Ahova mentem, mindig tél volt
Magammal vittem, bennem tombolt
És bár fájt, ó, néha szép volt

Mert minden magány szépség
Ami szép elérhetetlen
Érinthetetlen, mint a kék ég
Néztem, míg megfagyott szemem

És hittem a  legsötétebb éjben
Lázadva - és ezért rabként
Dühben dobzódva, és vérben
Napról napra éltem
Önmagam rabjaként
És senki sem jött értem

Gyűlölték a novemberi lidércet
Fagyos szeme messzeségbe révedt
Nem beszélt napsugárról
Mégis pokoltűzben égett
Nem tudva nászról, mézes mázról

És annyi minden másról

Gyűlölték a tél fiát
Nem jutott jászól meghúznia magát

Csak fagyott virágok
Csak kopár pusztaság
Kihúnyó álmok
Kihúnyó vágy

Ágyam volt a jégmező
Minden létező
Kietlen táj a fekhelyem
Álmomban is velem
Bocsássatok meg nekem

De senki nem fogta kezem
Ha nevettem, nem nevettetek
Mindenki ellenem
Mindegy volt hová megyek

Mikor mások kabátjukért nyúltak
Olajkályhák mögül vacogtak
Szidtak folyton
Betegen elfogytak
Én akkor voltam otthon

Látva felhők bús menetét
Mint vonul láncrafűzve tavak, tengerek hada
Örök egyedüllétre ítélve
Ó, nekem csak ez szép
Megyek már haza
 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://versblog.blog.hu/api/trackback/id/tr68710504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ivett 2008.11.19. 17:26:37

Nem tudom ki vagy, de rokonlelkek vagyunk. Én is ezt élem és ezt éltem egész életemben. A szabadság magánya. Nagy ár. De még mindig inkább ez mint bármi más.

versiro 2008.11.19. 19:50:12

Szia, köszönöm szépen a kommentet.
Akkor valóban rokonlelkek vagyunk, ez az érzés engem is elkísér.
Remélem a többi verset is elolvasod, és ott is találsz kedvedre valót.

forgoszelkate 2010.09.11. 14:27:01

De furcsa ez a vers, a te tolladból! Most annyira más vagy. Teljesen más. A "tél fia" beköltözött a szívedbe, és teljesen átmelegítette a szíved, lelked, tested. És velem nevetsz! :)

forgoszelkate 2010.12.03. 22:29:47

újra olvasom. sikoltozó 10.000 voltos villámok zikáznak ki a mellkasomból, torkomon át szúrva-törve az utat, s a nyelvemhez érve megfagynak.
süti beállítások módosítása