HTML

Saját verseim

Ebben a blogban saját verseim szeretném publikálni, örülnék, ha elolvasnátok, és kommentálnátok őket. Mindenki véleményére kíváncsi vagyok.

Friss topikok

  • versiro: Koszi szepen! (2017.07.27. 11:05) Azelőtt
  • Littlewood: "A taposó malom ahol napjaim eltapsolom" - ez nagyon tetszett! (2013.11.08. 11:52) Buszon
  • Versember: Nincsenek felesleges szavak a verseidben ez nagyon tetszik. (2012.09.13. 08:55) Nem várom
  • versiro: Bezavartam magam? :) Köszi a videót, szépek a fények, csak nem tudom mért gyorsítják fel az összes... (2012.02.09. 21:54) A lélek gyötrelme
  • versiro: nem kis hanem Ki :) Sorry for the typo. (2011.11.18. 19:56) Vándorút

Linkblog

Mécses sem

2008.09.19. 16:39 versiro

Gödröt ástak titokban
Senki ne lássa, hallja
Eldugott kis zugban
Fák háta mögé állva

Sietve és csendesen
Árnyékként mozogva
Nem égett még mécses sem
Csak holdsugár a sarokba

Mit csináltok és miért
Arctalan ismeretlenek?
Még mécses sem ég
Csak ásóktól izzó kezek

A hold is felhők mögé búj
Én is félve reszketek
Az ég dörög és vad szél fúj
És az eső elered

Tócsákban csúszok űzött vadként
Karomon fainda tekereg
Mocsárvilágba száműzött rabként
Sárba hullva térdelek

Utolsó ásócsapás
Villámfénybe égett pillanat
Tudathasadás és dőlő falak

Kijózanító ébredés
Ők mennek, de valami marad
Gödörbe huppanó formátlan alak
Kísérteties temetés

Nem értem vagy nem akarom érteni
Átkiabálom a vihart, esőtengert
"Hűtlen hóhérok, hát kit temettek?
Miféle szerzet kit megöltetek
A pokol mely részéről jöttetek
Ti kísértetek, szellemek
Én őrültem meg vagy ti vagytok ördögök
Átkozott dögök, ki küldött, milyen rettenet
Hát válaszoljatok, kit temettetek?"

Átkozott válaszuk fülembe égett
Átkiabálva vihart, zajt, esőtengert
"Vak vagy bolond, hogy nem érted?
Eljöttünk és eltemettük az embert"

Azóta dobál álmomban az ágy
Álmomban engem temetnek arctalan szellemek
Azóta gyilkosom a vihar utáni csend.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://versblog.blog.hu/api/trackback/id/tr36671657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

forgoszelkate 2010.12.04. 20:09:21

Horrorfilmbe illő. ZZZZZzzz, remegek. Túl jól sikerült a képi megjelenítés... S én mit keresek a viharban?! Nagyon fázom!
süti beállítások módosítása